Sunday, May 30, 2010

HTR IPOH 2010

HTR IPOH - 30/05/2010
Kali aku dan family memeriahkan majlis.
Pada tarikh 29/05/2010 aku dah pun berada di Ipoh
dan menginap homestay.Sahabat2 lain Zizan dan Shidee
jugak dah berada di Ipoh pada petang hari sabtu bersama
family diaorang.Geng GK yang lain sampai di Ipoh tepat
pada pukul 2230pm.Kali ni disebabkan mai bujang diaorang
sewa van yang boleh memuatkan 6 buah basikal.
HTR JAMBOREE memang mencabar minda kalau nak di bandingkan
dgn jamboree lain yang pernah aku sertai...dapat information
3 orang jugak la masuk hospital.Kayuhan 50km penuh dengan
cabaran bukit dan downhill.Apa2 pun lagi sekali aku berjaya
menamatkan kayuhan bersama geng GK yang lain.Geng GK lain yang
tamat kayuhan Shidee,Zizan,Amir dan Naset.Yang lain tewas
pujukan air buah selepas check point 2...hahaha
Tahniah semua riders dari GEREK KULIM dan untuk
pihak penganjur trek mencabar tapi air kehabisan di check
point 4 yang mendatangkan marah semua riders yang menyertai
HTR IPOH...tolong ambik perhatin dan perbaiki kekurangan.

Geng GKulim yang menyertai HTR Ipoh 2010

Team Kapten - Zizan
Penghulu - Naset
Ahli2 - Chaon,Dieone,Shidee,Mat,Farid,Aket,Amir.

Sekian...Adios




















No plate milik aku....Penuh sticker tu




















Possing dgn jentera kat homestay




















Kenangan bersama family





















Jentera aku yang tak seberapa harganya




















Antara tempat yang menarik di Tambun...keluarkan peluh
diwaktu malam
























Sahabat2 ku menikmati makan malam..diaorang
ni baru sampai so lapar gila..Kelihatan juga Zizan
yang lama tak jumpa.






















Sessi permunggahan basikal sebelum kayuhan bermula






















Antara artis yang sentiasa menyahut cabaran MTB




















Senyuman penghulu GK(Naset)yang bertekat utk
menamatkan kayuhan




















Jentera aku dan Naset...sessi ambik power























Naset dan Amir tiba di garisan penamat..
dapat medal tuuu

























Suasana menunggu penutup jamboree..kelihatan Amir
sampai terlena....letih gila2

1 comment:

  1. bila lagi la dapat join mountain bike..rindu la..(T_T)

    ReplyDelete