Saturday, September 25, 2010

Pusing2 Pulau Pinang

Tarikh 25/09/2010 seperti yang telah aku rancang dengan D-One untuk sekali lagi layan onroad diPenang.Seperti minggu yang lepas hanya kami berdua saja dan kali ini kami join team Conti Riders.Kayuhan kali ini bermula dari Tg.Bungah-Pdg Kota-Jelutung-Pantai Seagate-Bayan Lepas-Teluk Kumbar-Balik Pulau-Titi Kerawang-Teluk Bahang-Tg.Bungah.Jarak kayuhan kali in sejauh 83.00km ( Pusing Pulau ).Riders yang turut serta pada kali ini adalah aku,D-One,Shidee,Zul,Shahidan,Satri,Zul dan Syawal ( Team Leader ) 8 riders kesemuanya.Memang mencabar minda kayuhan pusing pulau ni tambah2 lagi cuaca panas terik.Aku tidak menghadapi problem kali ini,kayuhan seperti kebiasaan sehingga tamat di Tg.Bungah semula.
Tamat Kayuhan ada jamuan pulak yang disediakan oleh Zul di rumahnya..letih punya pasal layan makan pun tak boleh banyak sangat,apa2 pun terima kasih banyak2 kepada Zul.Sembang2 lepas kayuh dan akhirnya aku sampai rumah tepat pukul 1445pm
Sekian........Adios
Jarak kayuhan - 83km

Possing di Check point pertama untuk sarapan pagi di Teluk Kumbar

D-One buat final check angin tayar di Petronas Tg.Bungah sebelum
memulakan kayuhan pagi ini

Gambar dulu sebelum sarapan pagi di CP 1...Shidee,D-One dan Zul

Shahidan,Shidee dan D-One

Mana air ni tak sampai2 lagi....

Jentera2 yang bertugas hari ini

Bro Roslan dari Teluk Kumbar dan aku...kenal
semasa menikmati sarapan pagi.

Fikir 2 kali sebelum buat keputusan.....hahaha nak naik bas
ker atau teruskan kayuhan.

Fuhh lega dah sampai Air Terjun Titi Kerawang

Jamuan makan di rumah Zul sebelum beransur pulang....
TQVM Zul

No comments:

Post a Comment