Saturday, September 4, 2010

Peronda Malam Edisi 4

Tanggal 04/09/2010 Gerek Kulim sekali lagi membuat kayuhan menuju ke BORR bermula dari Sg.Seluang ( Takumie Workshop ).Kayuhan kali boleh la dianggap melayan aku sebab last week aku tak join kayuhan trip ke BORR ini.Kali ini seramai 7 riders termasuk aku....Chaon,Mat,Muli,Naset,D-One,Shidee dan PakSU.Bermula agak lewat sekitar jam 00.15am kerana menantikan hujan reda sedikit.Jarak kayuhan pada malam ini mengikut meter aku ialah 61km dan purata kelajuan 30km/jam.Berakhir lah edisi kayuhan di bulan Ramadhan yang mana sebanyak 4 edisi yang team Gerek Kulim jayakan dan aku hanya join sebanyak 3 edisi kayuhan pada bulan ramadhan ini.Syabas kepada Team Gerek Kulim disamping menunaikan rukun Islam yang ke 3 kita berjaya jugak mengadakan aktiviti kecergasan fizikal.Kepada semua rakan Gerek Kulim tiada gambar dalam FBook sebab kesilapan teknikal sedikit....terdelete gambar before load....sori kawan2.


Sekian......Adios


Dapat maklumat Gerek D-One tayar pecah jadi ambik peluang berehat diarea Kubang Semang

Barisan Gerek untuk kayuhan Sg.Seluang ~ BORR

Pose istimewa dari Shidee dan D-One

No comments:

Post a Comment