Saturday, December 4, 2010

Onroad Menjejaki Selama Kedah/Perak

Setelah 2 minggu rehat dari membuat kayuhan aku kembali dgn melayan trek road.Kali jarak kayuhan aku sejauh 81km merangkumi area sg.kob,sg.ular,sg.tengas,selama,bukit bertam,mahang,gunong bongsu,sg.karangan dan lokasi permulaan sg.kob.Cuaca amat sporting hari ni tak panas dan hanya hujan renyai2 jer.Kalau dilihat dari gambar tiada geng S.A.T hari ini membuat kayuhan....Team S.A.T yang lain masih sibuk dgn majlis kenduri kendara.Peserta kayuhan hari ini Aku(Chaon),MatLeh,Nazir,Zura,CikguDin,Mizivenzo,Kamil,Adik Hakimi dan Amir.
Sekian untuk kali ini.....Adios
CP-1...singgah makan kopok lekor

Aku dan Cikgu Din


Km 10 kalau tak silap...Cikgu Din dah mula mengeringkan tangkinya

Adik Hakimi ( 8 tahun )..kayuhan 81km berjaya ditamatkan tanpa sebarang
masaalah malah meninggalkan beberapa riders yang labih senior dari beliau

View photo Mat Leh dari atas helmet aku

Mizivenzo....Kyuhan selepas keluar Wad

Amir gerangan diberi nama...masih baru tapi kayuhan membanggakan jugak

Amir,Mat Leh dan Cikgu Din


Mat Leh @ Mohd Romdzi

Bro Kamil bersama anaknya Adik Hakimi

Jambatan yang memisahkan 2 nama yang sama cuma berlainan
Negeri iaitu Selama Perak dan Selama Kedah

No comments:

Post a Comment