Thursday, November 4, 2010

Showa ANNUAL Dinner

Date 03/11/2010 adalah hari yang dinanti-nantikan oleh semua Showa Denko HD
employee......ANNUAL DINNER.Bukan pasal apa cuma bila tiba jer
hari ini pekara yang ditunggu-tunggu adalah lucky draw.Biasanya hanya
50 employee jer yang tak akan dapat cabutan bertuah (dianggap tidak bertuah).
Tahun ini lagi sekali aku sahut cabaran kawan2 naik pentas perform lagu.
Kali ini aku perform 2 lagu...caya laaa.Semua ini khas untuk rakan2 dan
anak2 buah aku.Jadi artis aku malam tu.....hahaha.
OK la layan sedikit gambar aku di malam dinner,gambar byk tapi
boh sikit dah lah untuk tatapan rakan2 yang mengenali aku
Sekian......Adios
Apamacam ada macam superstar tak???Hehe gaya jer lebih kot

Mamat nie tanya mcm2 la pulak sebelum nak perform


Bergambar dgn downline

Test power dulu sebelum dinner start...hehe

No comments:

Post a Comment