Saturday, April 17, 2010

Terjahan Trek Balak REV 2

Tarikh 17hb Apr....aku plan nk test trek KTM2010
bersama seorang rakan dari Gkulim(Usop).
Sampai saja kat Sg.Kob tak sangka pulak aku
ramai yang akan test trek ni hari ni.Antaranya
GengBasikal@Kulim yang aku kenal...hat lain
aku tak kenal sangat.Yang aku tahu boleh
dikatakan semua dari Intel Kulim.
Kayuhan bermula pada pukul 9am++ ~ dan
tamat pada pukul 11am++.








































Brother yg tengah tu dah nak pitam selepas
pendakian bukit kot....mata pejam jer.
3 sahabat ni dari GengBasikal@Kulim























Usop dgn senyuman menunjukkan sarapan nya





















Rakan kepada Intel punya Boss..ada dia bgtau nama
tapi harddisc otak aku hang tak boleh save data
So sorry lupa nama...Basikal dia yang buat aku geram




orang kuat,siapa yang tak kenal Mizivenzo...























Menikmati sarapan pagi...bukan senang nk
dapat moment macam gini...kena kayuh
baru boleh dapat.....
































Permandangan bukit balak kot...aku pun tak pasti





















Sekian dulu buat kali ini....Adios all my friends

No comments:

Post a Comment