Monday, April 5, 2010

Mission Downhill To'kun

Hari ini tarikh 3hb aku dan Mat berada di To'kun.Hari
tak ramai yang join so kami plan nak layan downhill
kat sini...al-maklum la partner aku hari ni gila downhill
so aku layan jer.
Start kayuh lewat sikit sebab Mat lambat sampai,berakar
la jugak aku tunggu.
Dah start lambat kuda hitam Mat pulak buat problem
so uphill pun jd problem,aku decide kita kayuh jugak
naik setakat mana yang boleh sebab dah sampai.
Kami kayuh jugak walaupun basikal Mat condition
tak OK....
Downhill kat sini memang best tp agak merbahaya
kalau over layan....geng2 lain kalau nk layan downhill
saja pun boleh,menurut org kat situ tarik naik dgn motor
harga dalam RM4~RM5 saja...untuk pengemar downhill
la yg tak larat kayuh naik.
OK itu saja yang boleh aku cerita pasal trek To'kun





















Gaya seorang pro dari Gkulim...




















Sessi merepair kuda hitam...gear tak mau masuk pulak..Takda problem
setakat repair bskal...Eggr!!!!


















Apamcm...bergaya tak kuda putih dan hitam ni???







div>



















Antara gambar2 downhill...gambar ni kira tak la teruk sgt
layan turun bukit...yang teruk punya tak sempat nk
bergambar pulak...kalau layan gambar jugak dok hospital
la jawapnya....OK adios










No comments:

Post a Comment