Monday, February 14, 2011

Rimba Ulu Paip Rev 4

Aku ditugaskan memberi sedikit taklimat sebelum bermula acara kayuhan pagi ini


Date 13/02/2011......kembali menerjah Trek Rimba Ulu Paip.Terjahan yang ke 4 buat aku bersama Team aku ( S.A.T ).Kali ini agak berlainan sedikit disebabkan ramai jemputan yang hadir untuk sama2 layan suka dan duka trek ini.Mengikut kiraan seramai 61 riders kesemuanya,3 riders berpatah balik disebabkan masaalah teknikal gerek.

Kayuhan berkonsepkan fun ride ini bermula jam 0900am dan berakhir pada 1500pm.Kepada semua riders ucapan terima kasih dari aku ( chaon - wakil dari team S.A.T ) kerana memeriahkan aktiviti kayuhan hujung minggu kali ini.


Sekian.......Adios


**Sebahagian dari gambar ini diambil daripada Facebook saudara Megat,Amirozi dan Team LLS


Satu2 kenangan yang dapat aku rakam buat diriku...tak sempat bergambar kerana aku bertindak sebagai sweeper bersama dgn rakanku saudara Naset

Lama dah tak kayuh dgn beliau...Bro Anazim Sport

Suasana permunggahan gerek

Ada sesuatu yg menarik perhatian di kasut Nazir Gerek Bukit.....apa yer???

Ok semuanya dah siap untuk bertarung

Team LLS kalau tak silap aku laa

Sempat possing lagi...dah nak gerak ni

Re-group yg pertama sebelum buat keputusan pecah kepada 4 group

Bro Kamil & Bro Arip - Kedua2nya OTAI power ni

Makan angin kejap....sementara tunggu rakan2 yang lain sampai
Pose downhill dari Bro Amir

Malang sungguh nasibku...terpaksa berpatah balik akibat daripada masaalah gerek

Bro Megat and Family di puncak

Alamak tak ingat pulak nama beliau,yang pastinya satu family jugak ni

Top-up dulu apa yang patut....tawakal jer lah yer

Tugas2 biasa sweeper menjawap beberapa soalan dari riders

Ehsan dari riders yang dihadapan.....buat penunjuk jalan tuu

Layan downhill yang sempat aku rakamkan walaupun gambar tidak bermutu langsung


Bro Am bersama anak kepada Bro Megat...


Tempat yang dapat menghilangkan keperitan apabila melihat keindahannya

Kelihatan Jamil,Coe,D-One dan Shidee

1 comment: