Saturday, January 8, 2011

Perang persahabatan 2011

Tinggal kejap cerita kayuh.....kali cerita perang pulak.Date 08/01/2011 aku plan dgn rakan2 tempat kerja layan paintball d carnival s.petani.Seramai 25 org yang berjaya aku dan Hamidi kumpulkan untuk game kali ini.Kali main sampai puas....sebanyak 10k peluru perlu dihabiskan.Game bermula jam 0930am dan berakhir pada jam 1400pm....Setiap seorang merasa menjadi perjuang sebanyak 7 game....memang layan.Selepas ni ada permintaan lagi untuk aku uruskan game paintball ni....semangat perjuang sungguh kawan2 aku ni.Layan la serba sedikit photo yg dapat aku memorikan.

Sekian.....Adios

Para2 perjuang Group 1
Chaon,ManV8,Muhsin,Maheran dan Suhaimi




Sessi taklimat pengunaan senjata dan undang2 game paintball











No comments:

Post a Comment